miércoles. 23.06.2021 |
El tiempo
miércoles. 23.06.2021
El tiempo

A Deputación de Pontevedra destina 16 millóns a potenciar o destino Rías Baixas

Presentación del plan estratégico provincial de turismo de la Diputación de Pontevedra. DP
Presentación do plan estratéxico provincial de turismo da Deputación de Pontevedra. DP

A institución presentará en Fitur unha nova campaña promocional que, baixo a lema "É o teu momento", apela directamente aos visitantes para que regresen a esta provincia galega

A Deputación de Pontevedra mobilizará ata 16 millóns de euros nos próximos tres anos para potenciar o destino turístico Rías Baixas, segundo recolle o terceiro plan estratéxico provincial de turismo que se presentou este xoves.

Este plan, segundo explicou a presidenta provincial, Carmela Silva, permitirá "seguir modernizando, dixitalizando e innovando" o sector turístico pontevedrés e converter a esta provincia no primeiro territorio español certificado como destino turístico intelixente.

"Non imos ser capaces de reconstruír unha situación tan terrible como a que vivimos se non traballamos xuntos", sinalou Silva apelando ao "compromiso, implicación e participación" do sector público e privado para "reflotar" a economía.

O plan estratéxico inclúe 46 programas de actuación e 269 accións operativas ao redor de promoción e comunicación, a procura dunha oferta turística diferenciada, a competitividade e reactivación do sector e a intelixencia tecnolóxica no destino.

Seguindo as liñas trazadas por este plan, a Deputación de Pontevedra presentará o vindeiro xoves 20 de maio en Fitur a nova campaña promocional de Rías Baixas que, baixo a lema "É o teu momento", apela directamente aos visitantes para que regresen a esta provincia galega.

É unha campaña "fresca e optimista", destacou a presidenta provincial, que evoca aos sentimentos dos turistas "para que saiban que somos un destino sostible, seguro, hospitalario e multiexperiencial", engadiu.

"Facemos, agora si, unha chamada directa a viaxar á provincia, a que elixan o noso destino como lugar no que vivir experiencias únicas e tamén seguras", subliñou Carmela Silva.

Esta campaña irá dirixida tanto ás persoas que xa coñecen a provincia como a aquelas que non foron nunca e contará con accións de reforzo, promoción en redes sociais ou reportaxes en revistas especializadas, prestando atención a Madrid, Barcelona, Asturias e País Vasco. 

A Deputación de Pontevedra destina 16 millóns a potenciar o destino...
comentarios
ç