lunes. 27.09.2021 |
El tiempo
lunes. 27.09.2021
El tiempo

O Grove reclama la construcción de un nuevo puerto pesquero y otro deportivo

El puerto deportivo del municipio grovense se encuentra en san Vicente do Mar. F.S.
El puerto deportivo del municipio grovense se encuentra en san Vicente do Mar. F.S.

El Gobierno local lamenta la "total falta de obxectivos sociais" de Portos de Galicia

El Concello de O Grove acudió a la presentación del Plan Estratéxico de náutica recreativa: revisión 2020-2028, convocada por Portos de Galicia, y los argumentos expuestos en esta cita por su presidente, José Juan Durán, y por los técnicos de este organismo, público causaron una profunda preocupación en la Administración local, por su "total falta de obxectivos sociais e de responsabilidade pública", señala.

El director de Portos, José Ignacio Villar, fue el encargado de exponer la revisión del Plan Estratéxico de la náutica recreativa, haciendo hincapié en el análisis de los resultados económicos, "o que deixa ver o espírito recadador desta entidade, que propuxo a reunión como se dun encontro de accionistas se tratara", subraya.

Después de exponer datos parciales sobre la ocupación de los puertos deportivos (evitando hablar de la descompensación de plazas en lugares turísticos), mantuvo que no existe la necesidad de nuevas instalaciones, "amosando un claro descoñecemento da realidade e facendo ouvidos xordos ás demandas do sector náutico, como é o caso do Grove", subraya el Concello.

El Gobierno local señala que sus dos preocupaciones se centran en que "en ningún momento se abordaran cuestións relativas a investimentos (a pesar de que se trataba dun Plan Estratéxico) nin as accións concretas", limitándose los representantes de Portos de Galicia a exponer solo generalidades y ninguna medida concreta.

No obstante, en este apartado hace una excepción: el ente público de la Xunta de Galicia quiere mejorar el sistema para ingresar más fondos procedentes de las tasas y conseguir una mayor captación de clientela. "Os obxectivos, baleiros e sen contido, do plan falan de eficacia, sustentabilidade, turismo e deporte, urbanismo, etc., pero non teñen en conta as implicacións desta cuestión nas entidades locais", denuncia.

Esta es otra preocupación del Gobierno local de O Grove, lo que calificó de "total ninguneo ás entidades locais", durante una jornada en la que la única mención que hizo fue para exponer la necesidad de crear planificaciones urbanísticas en aquellos donde está presente Portos de Galicia.

Dende o Concello do Grove reclámase, unha vez máis, que Portos asuma as súas responsabilidades atenda ás necesidades reais que, como entidade pública, debe atender. É preciso que realice os investimentos precisos ou permita ao Concello recuperar os terreos e infraestruturas que xa non teñen uso portuario. No relativo á Náutica recreativa, Portos deberá asumir (como xa o fixera anos atrás) que O Grove precisa un novo Porto pesqueiro e, unha vez solucionado isto, conseguir o Porto Deportivo que unha vila como esta sí precisa.

O Grove reclama la construcción de un nuevo puerto pesquero y otro...
comentarios
ç