Sanxenxo quere dobrar as pernoctaciones en tempada baixa nos próximos dez anos

O alcalde, Telmo Martín, presentará unha nova campaña en Fitur o próximo día 24
photo_camera Telmo Martín, o pasado maio nas inmediacións do porto. GONZALO GARCÍA

O Goberno local puxo o foco no turismo de longo prazo para Sanxenxo. Segundo informa, durante o período comprendido entre outubro e maio (tempada baixa), o municipio suma 300.000 pernoctaciones hostaleiras de media, unha cifra que, asegura, "xa de seu é moi relevante", pero que pretende dobrar nos próximos dez anos. Este é o obxectivo que perseguirá o Goberno sanxenxino, cunha nova estratexia de promoción coa que pretende aumentar a afluencia de visitantes ao municipio entre outubro e maio, e que o alcalde, Telmo Martín, presentará o próximo día 24 de xaneiro na Feira Internacional de Turismo (Fitur), en Madrid.

En 2018 o alcalde xa presentara ante medio centenar de persoas vinculadas ao sector turístico do municipio a estratexia da presente lexislatura, Sanxenxo 12 meses do ano. Entón, Telmo Martín defendeu que Sanxenxo "ten a oportunidade de converterse nun destino turístico todo o"ano , algo que o Goberno intentará conseguir cunha estratexia de promoción, para que o público perciba a Sanxenxo como destino de longo prazo.

O Concello asinará un convenio coa Consellería de Turismo e CETS para pór en marcha iniciativas conxuntas

A imaxe de Sanxenxo, asociada actualmente ao período estival, que o turismo percibe como un destino de praia, incorporará a partir de agora valores como '365 días do ano' e centrarase no patrimonio, a cultura, a saúde ou o descanso, ademais de animar aos visitantes a descubrir a súa natureza, as súas aves ou o sendeirismo, apoiándose en atraccións como a ruta do Pai Sarmiento ou o camiño de Santiago.

INICIATIVAS. Ao longo deste ano, Turismo de Sanxenxo desenvolverá catro iniciativas para alcanzar o obxectivo fixado. En primeiro lugar, o alcalde presentará a imaxe turística renovada do municipio na caseta de Galicia, en Fitur. Nesta edición, a caseta incorpora o nome de Sanxenxo, acompañado de imaxes de Silgar e o porto. Ata agora Sanxenxo promocionábase como un destino de verán. Este ano os dous tótems situados na entrada do pavillón 9 transmitirán unha nova imaxe máis variada con slóganes como Sanxenxo todo o ano ou Cada día, cada fin de semana, cada estación, Sanxenxo é diferente. Esta mensaxe refórzase con fotografías de praias, paisaxe, patrimonio, spa e termalismo.

Por outra banda, O Concello asinará un convenio coa Conselleria de Turismo e co Consorcio de Empresarios Turísticos de Sanxenxo (CETS) para pór en marcha iniciativas conxuntas de promoción. Tamén levará a cabo unha campaña de promoción entre os veraneantes de proximidade para fomentar o seu regreso na tempada baixa, e o próximo outono porase en marcha outra campaña publicitaria nas diferentes cidades galegas.

Comentarios