O sector hostaleiro de Sanxenxo volve aos niveis de ocupación de xullo de 2019

CETS destaca a subida de 25 puntos con respecto ao mesmo mes do ano anterior, cun 75% das prazas ocupadas
La playa de Silgar, este sábado. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera A praia de Silgar, este sábado. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

O sector hostaleiro de Sanxenxo logrou alcanzar en xullo un nivel de ocupación similar ao do mesmo mes de 2019, no verán anterior á pandemia, situándose case no 75% de prazas ocupadas do total dispoñible, e superando en 25 puntos ao mesmo mes de 2020.

Segundo os datos do Consorcio de Empresarios Turísticos de Sanxenxo (CETS), por tipoloxías de aloxamento, o segmento de apartamentos e cámpings son os que marcan as mellores porcentaxes, seguidos dos hoteis. Esta porcentaxe de ocupación cobra "aínda maior valor a tenor das circunstancias actuais, como consecuencia das restricións sanitarias derivadas da pandemia, ás que se suma unha climatoloxía inestable durante boa parte do mes". Neste sentido, o presidente de CETS, Afonso Martínez, valorou como "un éxito do sector hostaleiro esta cifra de ocupación nos hoteis do municipio que, unha vez máis, demostran coa súa capacidade de traballo, profesionalidade e calidade da súa oferta, que Sanxenxo é o municipio líder en turismo vacacional do norte peninsular".

A pesar diso, subliñou, aínda que a hotelería de Sanxenxo está "a conseguir capear o temporal", non está a ser igual para a hostalería do municipio, que "está a ver ir ao traste as súas expectativas de salvar o ano coa facturación do verán". Martínez destacou que o sector hostaleiro atópase "lastrado polas últimas restricións sanitarias derivadas dos incrementos nos contagios", e considerou que "será fundamental que as administracións sigan pondo en marcha medidas de apoio para este sector, co obxectivo de manter o tecido empresarial".

Para o presidente de CETS, "é fundamental que todas as Administracións traballen de forma coordinada para dar resposta ás necesidades do sector en cada momento". Ademais, fixo fincapé na "capacidade de interlocución" que demostrou o Consorcio desde o comezo da pandemia, en ou que se refire ao diálogo coas Administracións, entre as que cita ao Goberno galego, Deputación e Concello.

Así, Martínez, destacou tamén a necesidade de que, "de forma conxunta e coordinada", síganse "impulsando accións de promoción da marca Sanxenxo tanto a nivel nacional como internacional, asociada aos valores de excelencia e seguridade sanitaria, posto que os resultados obtidos ata agora demostraron tanto a capacidade de resiliencia do sector, como a consolidación da marca Sanxenxo" pero, manifestou, "non debemos esquecer que a promoción seguirá sendo fundamental en todo o proceso de recuperación desta crise, especialmente en mercados tan importantes para nós como o nacional e o portugués".

Comentarios