O artigo de The Guardian impulsa as procuras de Pontevedra na rede

Medios de comunicación de España e América fanse eco da reportaxe que calificou á Boa Vila de "paraíso", na liña de publicacións anteriores que atraeron a numerosos visitantes

Algunos medios de todo el mundo se hicieron eco del reportaje de The Guardian
photo_camera Medios de todo o mundo fixéronse eco da reportaxe de The Guardian

"Pontevedra being amazing. I love that brides are exempt. Imaxine central Madrid or central London without cars...". Con este tuit de James Rhodes –no que di que "Pontevedra é incrible", e especula sobre como sería "o centro de Madrid ou o centro de Londres sen coches..."–, o pianista británico fincado en Madrid, que ten case 150.000 seguidores en Twitter, súmase aos exemplos da repercusión do artigo sobre a Boa Vila que The Guardian publicou o pasado martes na súa páxina web


Nel texto publicado no xornal inglés, Stephen Burgen destaca o importante papel da peonalización e que o 80% dos veciños desprázanse andando ou en bicicleta, o que contribuíu a reducir de forma importante as emisións de CO2.

A reportaxe, editado na sección Cities e titulado Para min, é o paraíso, converteuse horas despois na noticia máis vista da web británica, o que dá unha idea da súa repercusión. O mércores superaba os 1.300 comentarios, algúns deles dos propios pontevedreses. O alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, destacou que "The Guardian ten entre todas as edicións (a australiana, a americana, a global e a inglesa) 40 millóns de lectores e houbo un gran debate sobre a noticia de Pontevedra que fixo un xornalista que estivo aquí un par de días falando con todo ou mundo e coñecendo a cidade. É dicir, que non falaba de memoria, senón que estivo pateando e coñecendo opinións de todo ou mundo, favorables e desfavorables".

Pero a historia sobre "a cidade española que prohibiu os coches" tamén tivo eco en medios españois como The Huffington Post, 20 minutos, ABC e La Sexta e incluso cruzou o charco. O prestixioso diario arxentino Clarín reproduciuna na súa web, na sección Estilo, contando "como é Pontevedra, o día a día nunha cidade sen autos", mentres que o blogue norteamericano urbdezine.com (Os Angeles, California) tamén enlazou o artigo británico.

Toda esta difusión tradúcese nun incremento do nome da cidade nas procuras dixitais, sobre todo por persoas interesadas en coñecer de primeira man Pontevedra logo de ler o artigo británico e que contribúe a aumentar a cifra de visitantes estranxeiros. Así, compróbase que o interese pola Boa Vila non é novo. Na rede perviven textos como o publicado hai un ano no blogue landscapeiskingston.wordpress.com, da Kingston University (Londres), sobre o modelo urbano pontevedrés.

Comentarios