Así foi a abordaxe ao Titán III

O responsable do Greco Galicia no dispositivo marítimo que se saldou co achado de 1,7 toneladas de cocaína en agosto de 2018 explicou este venres no macrojuicio que se desenvolve na Audiencia Provincial de Pontevedra todos os detalles 
El barco Titán III, a su llegada a puerto tras ser interceptado en altamar por el GEO, Aduanas y los Greco.
photo_camera O barco Titán III a súa chegada ao porto despois de ser interceptado en alta mar polos GEO, Aduana e os Greco. CNP

Unha abordaxe en altamar non é tarefa sinxela, e moito menos cando a embarcación obxectivo da actuación policial áchase no medio dunha tempestade, sen motores e á espera dunha planadora de 2.000 cv cuxa chegada pode dar ao traste con meses de investigacións.

A manobra foi detallada este venres por un membro do Greco Galiciao responsable da unidade policial con base en Pontevedra cando se adoptou a decisión de acometer ao Titán III, buque que se dirixía a España con 1,7 toneladas de cocaína nas súas adegas.

O relato produciuse durante unha nova sesión do macrojuicio que procede daquel alixo, incautado en agosto de 2018. A vista, que se celebra na Audiencia Provincial, continuará en semanas próximas.

"Eu embarquei en Cádiz no Fulmar, o buque de Vixilancia Aduaneira. Íbamos en busca do Titán. O Instrutor íanos dando as posicións (o barco coa droga estaba balizado), e tamén os viamos a través do radar", explicou o axente, que continuou dicindo que "nós podiamos velo, pero el non nos detectaba. Pero nun momento dado, vimos que estaba parado. Demos voltas á súa ao redor e non se movía. Era estraño, temiamos que chegase unha planadora que non puidésemos detectar ao seu encontro. As condicións eran moi malas, con vento forte e ondada, pero se decidiu abordar".

Nesas circunstancias, foron os membros do Grupo de Operacións Especiais (GEO) os primeiros en entrar, atopándose con Pedro R., patrón, e o resto de tripulantes "na zona da sala de máquinas".

Trataban de reparar a embarcación, que estaba á deriva. "á mañá seguinte fun eu con membros de Vixilancia Aduaneira e achamos os primeiros 14 fardos, que sacamos do barco xunto con documentación que había na ponte". Alí atopouse un papel que indicaba "Sergio-BMW". Hoxe sábese que se refire ao Maior Sergio de Carvalho, alias Paul Wouter.

A continuación, o propio Pedro R. mostrouse "colaborador, foi el o que nos levou ao lugar no que estaba o resto da droga, outros 70 fardos". Xa cos tripulantes do Titán seguros no Fulmar, o buque de Aduanas remolcou ao barco ama de cría ata o porto das Palmas. En paralelo, nas Rías Baixas, a Policía detiña aos organizadores.

Comentarios