Os autónomos aforrarán 24 millóns este ano nas peaxes da AP-9

A bonificación suporá a redución de gastos dun 70% diario
undefined
photo_camera Tramo da peaxe na saída de Barro/Meis. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

A media diaria de aforro para un autónomo que transite pola AP-9 a diario será do 70%. Esas son as estimacións que se fan desde Upta-Agtamar (Unión de Profesionais e Traballadores Autónomos), considerando que a nova medida de bonificación que se instaurará a partir do mes de xullo en Galicia suporá un aforro no peto dos 400.000 traballadores que a diario circulan polos tramos de autoestrada que une o norte co sur da comunidade. Desta forma, e co desconto do 100% no percorrido de volta, sumado á supresión da peaxe entre Redondela e Vigo, o cálculo ascende a 24 millóns de euros de aforro total neste ano a partir do verán.

A nova medida suporá unha redución de gasto duns 613,20 euros ao mes no traxecto máis longo da saída que se realiza desde Ferrol ata Vigo, sendo o custo actual de 43,80 euros diarios.

O aforro do traxecto entre Santiago e Vigo será de 280 euros mensuais, sendo o custo actual de 20 euros, unha redución similar á que suporá o tramo desde Caldas con destino Vigo, que suporá 175 euros menos para o peto dos galegos, sendo o custo actual de 12,50 euros o traxecto.

O inicio deste proceso remóntase ao pasado ano, cando se constituíu a plataforma impulsada por Upta para negociar a rebaixa das peaxes da AP-9, na que participaron asociacións de todos os sectores económicos.

Froito destes intentos por tratar de reducir os altos custos que supón a peaxe, levados a cabo entre Upta e o ministerio que dirixe José Luis Ábalos, logrouse o obxectivo de deixar de ser a comunidade máis discriminada en canto á rebaixa de prezos nas autoestradas españolas.

O presidente da Upta, Eduardo Abad, mostrou a súa conformidade co traballo realizado, deixando patente que o camiño a seguir é o que acaba de comezar nun proceso que espera conseguir resultados canto antes. Con esta medida finalizan as innumerables protestas que xerou a creación da AP-9, unha das autoestradas que máis cobra por traxecto.

Comentarios