Boa Vida anuncia o proxecto 'Vivir co rural' para comercializar produtos agrícolas

A asociación presentou a súa campaña de Nadal, na que aposta por agasallos reciclados para crear economía local
Natalia Montenegro, coordinadora de la campaña, y Pepa Vázquez. DF
photo_camera Natalia Montenegro, coordinadora da campaña, e Pepa Vázquez. DF

A asociación Boa Vida Inclusión Activa aproveitou a presentación da súa campaña de Nadal para anunciar un novo proxecto denominado Vivir co rural, cuxo obxectivo é "promover a dinamización comunitaria e o apoio ao tecido asociativo con información, formación, asesoramento e actividades formativas e culturais para acadar unha sociedade e economía sustentable", segundo explicou a súa presidenta, Pepa Vázquez.

A seguridade alimentaria non é nova para o colectivo, pero agora pon en marcha un proceso de formación, produción e comercialización de produtos agrícolas que permitirá ás persoas empobrecidas contar con alimentos e, ao mesmo tempo, iniciar procesos de xeración de ingresos. O proxecto iniciarase formalmente en xaneiro de 2022 e suporá a creación de puntos de información nas parroquias e consultas con persoas e organizacións que operan nos territorios para compartir coñecementos e terreos para cultivar de forma individual ou colectiva.

Mentres tanto, está en marcha a campaña do Nadal nas tres tendas: dous en Pontevedra (Santa Clara 35 e A Seca 3) e unha en Vilagarcía (San Roque 11). Alí a cidadanía pode realizar as súas doazóns ou adquirir produtos de segunda man "de máxima calidade". Ademais dos xoguetes, a material estrela son as elaboracións con tea vaqueira reciclada, desde adornos de Nadal a produtos utilitarios como bolsos, coxíns ou mandilones. "Ademais de reutilizar e reciclar, practicar a solidadariedade".

Comentarios