Boa Vida lanza a súa Campaña de Nadal co obxectivo de chegar a 6.000 quilos de xoguetes

A asociación pontevedresa fíxase o reto de recadar preto de 4.000 euros en donativos nun ano "especialmente marcado pola crise"
Imagen de la presentación, ayer, de la Campaña de Navidad. DP
photo_camera Imaxe da presentación da campaña. DP

Coa intención de que ninguén quede sen xoguetes este ano, a Asociación Boa Vida volve pór en marcha a súa popular Campaña de Nadal.

Coa lema de Xoguetes "e agasallos reciclados para un mundo máis sostible", a entidade pontevedresa quere chegar a conseguir 6.000 quilos de xoguetes, así como unha recadación en donativos duns 4.000 euros.

Para conseguilo hai tres grandes liñas de actuación. A primeira está dirixida ao mundo das empresas. "Pedímoslles que nos fagan receptores de xoguetes na empresa, é dicir, que lle pidan aos seus traballadores que leven un xoguete a súa oficina e nós pasamos a recollelo", explica Pepa Vázquez, presidenta do colectivo.

Ademais, dirixido tamén ao mundo empresarial, "queremos tamén que as empresas lle pidan aos seus empregados un euro por persoa nas ceas de Nadal para que sexan doados a nosa asociación".

Doutra banda, a entidade tamén ten outra segunda vertente co obxectivo de axudar nestas datas: comprar nas súas tendas agasallos de Nadal. "Hai produtos feitos por nós, que vos temos non noso taller de reciclaxe e tamén imos telos nun posto na feira de artesanía deste ano. Alí haberá eses produtos reutilizados", apunta Vázquez.

En último lugar, todo aquel que queira achegar o seu granito de area, pode facelo tamén atrevéndose a regalar produtos de segunda man. "Temos moito publico que ou fai con xoguetes, por exemplo, pero despois atreverse a regalar un abrigo, uns pratos ou uns pendentes é máis complicado", asegura a presidenta de Boa Vida.

Sen dúbida, cada un destes puntos de acción serven tamén para dar visibilidade ao colectivo pontevedrés. "É importante que a xente nos coñeza, non é tanto ou euro que se nos dan, senón que saiban tamén que hai unha tenda local de segunda man e que contribuímos co mercado local".

Ademais, este ano, apunta Vázquez, é máis importante que nunca sacar a parte solidaria, xa que, tal e como ela explica, "a crise económica pode ter efectos moi graves nas nosas vidas, pero a crise emocional postcovid aínda arrástrase. A xente está triste e hai unha necesidade de dixitalización, xa que por exemplo, nos nosos cursos de formación, a xente se chove xa non quere saír dá casa. Hai unha depresión de fondo", e xustamente por iso, "é importante facer fincapé en que non podemos perder ou noso sorriso".

Arrinca a Gran Recollida do Banco de Alimentos en 130 supermercados
O Banco de Alimentos de Vigo e Pontevedra arrinca hoxe coa súa campaña máis potente: a Gran Recollida. Coa xornalista Alba Lago como madriña, a entidade estará presente entre hoxe e mañá nun total de 130 establecementos da provincia, cubrindo, na maioría dos casos, o horario comercial de todos eles.

O obxectivo está claro: conseguir 300.000 quilos de comida. Unha cifra que, tal e como Lago apuntou na presentación desta iniciativa, "soa un pouco abafadora pero é que a xente o necesita". "á fin e ao cabo estes quilos dar para abastecer o almacén de Vigo e de Pontevedra ata primavera de 2023, ou sexa que son só cinco meses aproximadamente".

A lema deste ano é Comer non pode ser un luxo, unha frase que non pode ser máis idónea coa que está a caer. "Neste momento estamos a atender a preto de 20.000 persoas na provincia. Desgraciadamente non son todos os que o necesitan, pero si que os que están necesítana. E polo tanto, calquera colaboración que se pode prestar é pouca", explicou, pola súa banda, Iván Martínez, o presidente da institución.

Ademais de achegar produtos non perecedoiros no supermercado, cabe recordar que aqueles que queiran colaborar tamén pode facelo cunha achega económica en caixa á saída do supermercado.

Comentarios