A ampliación do polígono do Vao sofre o seu enésimo contratempo

Un informe desfavorable de Augas de Galicia obriga a modificar a obra, que se encarecerá 300.000 euros para salvar un regacho que atravesa a parcela â?? O proxecto empezou a tramitarse no ano 2002
Zona de ampliación del polígono de O Vao. JAVIER CERVERA-MERCADILLO (ADP)
photo_camera Parcela na que se ampliará o polígono do Vao, entre a estrada de Vilagarcía e a AP-9. JAVIER CERVERA

A ampliación do polígono do Vao sofre o seu enésimo contratempo. Un informe desfavorable de Augas de Galicia obrigou a modificar o proxecto para salvar un regacho que atravesa a parcela na que se vai a construír o parque empresarial. Aínda que ao principio estaba previsto entubar a canle fluvial, a resolución autonómica permitirá finalmente a realización dun muro para desbloquear unhas obras que empezaron a tramitarse en 2002.

As modificacións foron comunicadas ao Concello, que o pasado mércores tomou coñecemento dos cambios introducidos na ampliación do polígono a través da comisión de Urbanismo. En devandita reunión deuse visto bo a todo o papelorio engadido, como as operacións xurídicas para a urbanización do solar, que conta cunha superficie de 29.780 metros cadrados.

A actuación, que levaba preto de ano e medio parado polo informe de Augas de Galicia, encarecerase debido aos cambios introducidos. Segundo informaron este sábado desde o Concello, o sobrecusto será de case 300.000 euros.

A confusa tramitación da segunda fase do polígono do Vao afectará os prazos da obra de urbanización, que tería que estar lista o pasado verán se se teñen en conta os permisos da Xunta. O motivo é que a autorización comercial aprobada pola Consellería de Industria, validada en 2018, tiña unha duración de dous anos. A inmobiliaria Ponteno, que é quen promove esta iniciativa empresarial, deberá acceder a unha nova licenza ou prorrogar a anterior para a urbanización dos terreos.

O Concello aprobou o pasado mércores as modificacións introducidas no proxecto para dar vía libre aos traballos de urbanización

SETE EMPRESAS. A ampliación do polígono do Vao tivo que sortear numerosos contratempos desde os seus inicios, fai xa máis de 18 anos. O proxecto, que se incluíu no errado concurso eólico impulsado polo Goberno galego en 2010, tivo que superar todo tipo de filtros para saír adiante. Tanto do Concello como da Xunta e do Goberno central. A iniciativa tivo que superar informes de Estradas, Costas, Medio Ambiente ou Patrimonio. Tamén do Ministerio de Fomento, por estar afectado por unha zona de servidume aérea do aeroporto de Peinador, en Vigo.

Aínda que o desenvolvemento da parcela estaba incluída no PXOM de 1989, o paso da autoestrada e a estrada de Vilagarcía (PO-531) obrigou a reformular os lindes da promoción, que foise achicando polas esixencias das distintas administracións.

O proxecto tiña prevista a chegada a Pontevedra de sete empresas: JYSK, dedicada ao sector dos mobles; Decathlon, centrada na venda de roupa e material deportivo; Norauto, relacionada co sector da automoción; Leroy Merlin, que se fusionou con Aki e que desenvolve a súa actividade no ámbito da bricolaxe; McDonald's, dedicada á comida rápida; Vegalsa-Eroski, do ámbito da alimentación e Tiendanimal, unha cadea de produtos para mascotas.

A previsión inicial de Ponteno é que esta iniciativa xerase 230 empregados, dos cales 190 serían directos e 40 indirectos. A entrada ao futuro parque farase pola rotonda do Vao e por unha nova glorieta situada na cabeceira Norte da parcela, á altura do lugar do Riveiro, en Campañó

Comentarios