Denuncian que el jabalí está causando graves daños en Cerponzóns

Algunos de los daños en las fincas. DP
photo_camera Algunos de los daños en las fincas.

La asociación vecinal O Chedeiro de San Vicente de Cerponzóns denuncia la cada vez más incómoda presencia de los jabalíes en las parcelas de los distintos lugares de la parroquia, que, según ellos, causan daños muy importantes.

"Ano tras ano a parroquia de Cerponzóns segue sendo un dos lugares por onde os xabaríns fan un "arraso" naquelas leiras que teñen produtos recentemente plantados ou a piques de recoller a colleita, que con tanto traballo levan os veciños e veciñas. Nestes últimos días recibimos queixas desde os lugares de Tilve, Meán, Leborei, Pidre..., non se libra ningún. Sabemos que os cazadores levan organizando desde hai un tempo varias batidas, pero é tal a cantidade de exemplares que hai, que non dan abasto", aseguran en el colectivo, al tiempo que solicitan a las autoridades competentes que tomen cartas en el asunto de una vez por todas.

O Chedeiro teme que, en el caso de que no se actúe de forma rápida y eficaz, la población de jabalíes en los montes del Norte de Pontevedra se duplicará y será un problema aún mayor.