Investigan por homicidio imprudente ao condutor do atropelo mortal de Estribela

O condutor novel está a ser investigado tamén por outro delito de homicidio en grao de tentativa
Atropello mortal en Estribela. RAFA FARIÑA
photo_camera Atropelo mortal en Estribela. RAFA FARIÑA

O condutor que foi detido como presunto autor do atropelo ocorrido este martes na parroquia de Estribelapolo que unha muller de 68 anos faleceu e unha menor de 8 anos resultou ferida grave, quedou en liberdade aínda que investigado por un delito de homicidio imprudente por condución temeraria.

Así o confirmaron a Europa Press fontes da Policía Local, que indicaron que o home quedou en liberdade en sede policial leste mesmo martes, unha vez que se lle tomou declaración. Posteriormente, remitíronse as dilixencias ao xulgado, que determinará as seguintes medidas a adoptar.

Segundo informou a Policía Local, os feitos ocorreron sobre as 17.15 horas deste martes na Avenida de Montero Ríos de Pontevedra, á altura do número 113, cando o condutor dun vehículo atravesou a estrada e golpeou un coche estacionado, tras o que se subiu á beirarrúa pola que paseaba a muller coa menor.

Como consecuencia do accidente, a muller resultou falecida "a pesar dos esforzos do equipo sanitario"; mentres que a menor rexistrou politraumatismos, polo que tivo que ser trasladada en ambulancia.

Fontes da Policía Local indicaron que os feitos ocorreron nunha "zona non tratada"

INVESTIGACIÓN. Aínda que se abriu unha investigación para determinar as causas destes feitos, as mesmas fontes comunicaron que os primeiros indicios apuntan a que o suceso puido deberse a excesiva "velocidade" do vehículo.

Fontes da Policía Local indicaron que os feitos ocorreron nunha "zona non tratada". Así, explicaron que se trata dunha vía da Xunta para a que "solicitáronse medidas de acougado de tráfico", como pasos elevados ou outras medidas, que de momento non se fixeron".

O pasado 11 de maio entraron en vigor os novos límites de velocidade en España, de forma que o límite de velocidade en vías urbanas pasou a ser de 20 km/h en vías que dispoñan de plataforma única de calzada e beirarrúa; de 30 km/h en vías dun único carril por sentido de circulación e de 50 km/h en vías de dúas ou máis carriis por sentido de circulación.