Fanpa critica que a "autoxestión" da sintomatología recaia nas familias

A federación de ANPA provincial mostra máis preocupación polo "abandono" do alumnado confinado que polas baixas de docentes 
Alumnos en un centro escolar. DAVID FREIRE
photo_camera Alumnos nun centro escolar. DAVID FREIRE

Cando os escolares iniciaron as vacacións de Nadal o pasado 21 de decembro, a área sanitaria contabilizaba pouco máis de 2.500 casos activos. Agora, a piques de volver pisar as aulas, son tres veces máis, polo que é probable que a cifra de positivos vinculados a centros educativos e aulas confinadas correspondente a aquela data (533 e 28, respectivamente), tamén quede curta.

Neste contexto, e co cambio de protocolos por parte da Xunta, o panorama é imprevisible. Os cambios son "bastante cuestionables" para o presidente da Federación Provincial de ANPA de Pontevedra (FANPA), Rogelio Carballo, quen trambién presidente Confapa, a federación galega.

"Estase dicindo que as familias teñen que discriminar vos síntomas para saber se é covid ou non, cando son iguais ca vos dun catarro", polo que, cre, "hai bastante inseguridade. Estase poñendo a énfase sobre a autoxestión por parte dás familias e iso non deixa de ser unha forma de trasladarlles a responsabilidade" mentres as administracións "lávanse as mans".

VER MÁS: 

Parécelles "preocupante" e xa advertiran a principio de curso de que "romper coas separacións que había naquel momento, cos desdobres, coa redución de cociente e todo aquilo que se fixera" no curso anterior "era precipitado, porque a pandemia non rematase nin moito menos. Non había que ter unha bóla de cristal para prever isto".

Confapa, xunto con Anpas Galegas e a federación de centros concertados, reuniuse con dous responsables da Consellería de Educación "e en principio hai compromiso total por que as baixas de docentes cúbranse ou mesmo día, pero preocúpannos máis as do alumnado, abandonado na súa casa. Quen teña que pasar sete días, cuarentenado, ten perdido unha semana de curso. Por moito que diga a Consellería, vólcanse catro contidos en pdf. Iso considerar educación dixital? Non. Igual temos que empezar a levar estas cuestións aos tribunais".

Comentarios