A Secretaría Xeral de Infraestruturas, dependente do Ministerio de Fomento e que substitúe á antiga Dirección Xeral de Ferrocarrís, prevé que no primeiro trimestre de 2016 poidan estar concluídos os estudos complementarios sobre a supresión dos pasos a nivel de Praceres, así como os relativos á coordinación coa Demarcación de Estradas de Galicia para a mellora da conexión coa súa rede de viarias. Así o explica un informe remitido polo Tribunal Superior de Xustiza de Madrid á Plataforma Defensora da Praza dos Praceres, que solicitou un dossier sobre as actuacións levadas a cabo ata o momento para a supresión dos pasos do ramal ferroviario ao porto de Marín, tal como obriga a sentenza de febreiro de 2004.
A solución proposta no seu día de construír pasos inferiores para vehículos e peóns non convenceu ás administracións locais
O informe recorda que tras a licitación do contrato e tras analizar as diferentes alternativas, en 2009 comunicouse ao TSJ a decisión de acometer a supresión dos pasos a nivel mediante a execución dun paso inferior de gálibo reducido para peóns e turismos na rúa Areal e un paso inferior para todo tipo de vehículos na rúa da Praia. O proxecto básico aprobouse en 2013 e durante o proceso de información pública recibíronse 24 alegacións de administracións públicas, asociacións e particulares, que achegaron case 2.000 firmas. Entre elas figuran as presentadas polos concellos de Pontevedra e Marín.
Así mesmo, Fomento recorda que "se extremou a seguridade, protexendo os pasos con sinalización luminosa e acústica, limitando a circulación a franxas horarias concretas compatibles coas entradas e saídas dun centro escolar próximo a un paso a nivel e realizando as manobras cun axente que acompaña ás circulacións".
A directora do Sacro Corazón sinalou o posible inundabilidad e a falta de accesibilidade para vehículos de urxencia
O Concello de Pontevedra emitiu un informe desfavorable ao proxecto ao estimar que a solución proposta "non é a máis adecuada ao interese xeral nin ás lexítimas necesidades e aspiracións da comunidade veciñal afectada". Este rexeitamento obrigará a cambiar a tramitación establecida e a elevar o expediente ao Consello de Ministros. Mentres continuou a redacción do proxecto construtivo a Secretaría Xeral tamén recibiu un novo escrito da directora do colexio Sagrado Corazón de Praceres, no que volve cuestionar a viabilidade dos pasos inferiores propostos, basicamente polo súa posible inundabilidade ("a autovía Pontevedra-Marín tivo que ser cortada en varias ocasións por estar alagada, a pesar de non atoparse baixo o nivel do mar e estar máis protexida") e a súa falta de accesibilidade para vehículos de urxencia, ao non ter dimensións suficientes, e para persoas de mobilidade reducida, "creando barreiras arquitectónicas insalvables".