domingo. 05.12.2021 |
El tiempo
domingo. 05.12.2021
El tiempo

Piden o embargo de Iveco España polo fallo contra o cártel dos camións

Camiones de Iveco, dispuestos para su distribución. DP
Camións de Iveco, dispostos para a súa distribución. DP
O xulgado do mercantil número 1 de Pontevedra  ditou sentenza condenatoria contra MAN Truck & Bus AG

Os representantes legais dunha compañía de transportes con sede en Meis pediron ao xulgado do mercantil número 1 de Pontevedra o embargo da sociedade Iveco España&que pague os case 40.000 euros que debe por unha sentenza contra o coñecido como "cártel dos camións".

Unha vez que venceu o prazo de pago voluntario da cantidade fixada polo xuíz, os avogados de Kartin SL reclamaron ao xulgado esta medida porque Iveco España atópase en rebeldía procesual, é dicir, non aceptou, nin respondeu a ningún dos requirimentos que durante o proceso remitíronselle desde o xulgado.

O xulgado do mercantil número 1 de Pontevedra determinou o pasado mes de setembro que o fabricante de camións Iveco España debía abonar a Kartin SL unha indemnización danos que ascendía a preto de 20.000 euros e outros 19.240 euros correspondentes aos intereses legais desde a data de compra do vehículo.

O mesmo xulgado tamén ditou sentenza condenatoria contra MAN Truck & Bus AG, aínda que neste caso, a demandada recorreu, polo que aínda non pode considerarse como firme.

Tamén foron acusados de atrasar deliberadamente a entrada no mercado de vehículos con tecnoloxía para diminuír as emisións contaminantes

Con este requirimento quérese impedir que Iveco evite facer fronte ao cumprimento da sentenza, segundo explicou o avogado Juan Camacho, responsable da defensa Kartin SL contra Iveco.

"Iveco atópase nestes momentos fóra da lei", asegurou o letrado do bufete Balms Avogados, que considera "moi lamentable" que unha empresa como esta estea en rebeldía procesual e non responda a ningún dos requirimentos do xuíz.

A Unión Europea confirmo a existencia do coñecido cártel dos camións, polo que unha serie de fabricantes deste tipo de vehículos, MAN, Daimler, Iveco, Volvo/Renault e DAF, acordou prezos e cobrou sobreprezos aos clientes, abrindo a porta a que os compradores puidesen reclamar xudicialmente o diñeiro cobrado a maiores.

Ademais de fixar os prezos, tamén foron acusados de atrasar deliberadamente a entrada no mercado de vehículos con tecnoloxía para diminuír as emisións contaminantes e trasladar aos consumidores os custos da adopción de devandita tecnoloxía.

Piden o embargo de Iveco España polo fallo contra o cártel dos camións
comentarios
ç