Pont-Up Store incorpora este ano un espazo para o emprendemento sénior

A próxima edición celebrarase do 19 ao 21 de setembro na Praza de España A lema reivindica o impulso "dá xente valente" ►O prazo de presentación de candidaturas está aberto

Un puesto de Pon-Up Store en una edición anterior. RAFA FARIÑA
photo_camera Un posto de Pon-Up Store nunha edición anterior. RAFA FARIÑA

O considerado como o encontro de emprendemento máis importante de Galicia abre este xoves o prazo de presentación de candidaturas para participar na súa sexta edición. Trátase do Pont-Up Store, que este ano reivindica O impulso da xente valente como motor para emprender e avanza entre os seus contidos unha romaría creativa, múltiples iniciativas ao redor da industria dos videoxogos e un espazo dedicado ao emprendemento sénior.

Esta, unha das novidades da próxima edición, busca facer protagonistas a iniciativas lideradas por persoas "que xa cumpriron co seu ciclo laboral pero queren permanecer activos", segundo explica a organización. Entre outros proxectos, presentarase Vulnerables, liderado por Xaime Fandiño e destinado a fomentar o envellecemento activo e intergeracional, dando visibilidade ao coñecemento senior a través de actividades lúdicas, artísticas e empresariais nas que colaboran persoas de diferentes idades e xeracións, desde os 20 ata os 70 anos. Esta iniciativa conta co respaldo da Universidade de Santiago de Compostela e ten como mentor a Daniel Jiménez, fundador da plataforma de viaxes e experiencias Waynabox.

A sexta edición de Pont-Up Store celebrarase os días 19, 20 e 21 de setembro con epicentro na Praza de España. Este ano volverá haber tres modalidades de participación: presentar un emprendemento nalgún das 33 casetas gratuítos dispoñibles; propor actividades demostrativas dentro do programa e participar no Puntazo Exprés, no que se seleccionarán dez empresas para explicar en cinco minutos a súa idea de negocio a representantes de importantes compañías e entidades galegas. Nesta edición serán Edisa, Hifas da Terra, Roi Scroll e Casa Grande de Xanceda. Do mesmo xeito que o ano pasado, as presentacións serán abertas ao público.

As candidaturas poderanse presentar a unha ou a varias modalidades desde este xoves ata o 7 de xullo a través da web www.pontupstore.com. A decisión do comité organizador darase a coñecer o 23 de xullo.

RISCO E VALENTÍA. A campaña deste ano quere pór en valor "o risco que asumen as persoas que deciden emprender" para agradecerlles "a valentía de apostar por unha idea, entregando ou seu tempo e ou seu esforzo para facer realidade proxectos que tantas veces contribúen a mellorar a vida dá nosa sociedade, e tamén a reequilibrar, a base de moito esforzo persoal, as eivas dá economía global". A imaxe da campaña é obra da ilustradora galega Iria Prol.

Pont-Up Store volverá fixarse na industria dos videoxogos. Haberá "máis espazos de exposición onde os visitantes poderán conversar con profesionais do sector, obradoiros de formación, charlas e competicións de e-sports nas plataformas de máis éxito na actualidade" que conformarán o Espazo Gaming, sen esquecer o evento Pont-Up Hobbypont 2019 by Hobbycon, con videoxogos, "animación, cómics, xogos de mesa,... Todas as formas de expresión dá cultura popular".

Tecnoloxía para os máis pequenos
O Espazo Fab Lab desenvolveranse talleres Stop Motion para nenos de entre un e doce anos e unha charla para proxenitores sobre o uso das novas tecnoloxías nas xeracións nativas dixitais.

No espazo de Economía Social e Creativa organizarase unha cata de ideas ao redor do proxecto Interregva-Laces; un mural de co-creación baseado nunha economía con valores sociais e responsables; e unha reunión de empresas culturais e creativas que traballan desde fórmulas de emprendemento social.

Pont-Up Store está liderado polo Campus CREA (UVigo), co apoio do Concello de Pontevedra como patrocinador principal. é froito da cooperación de case 40 entidades públicas e privadas.

Comentarios