O Pont-Up Store máis ‘verde' alza o pano

Medio centenar de emprendedores lideran a edición máis comprometida co medio ambiente
Arranca el Pont-up Store. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Arrinca o Pont-up Store. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

Percorrer PontUp-Store é como zambullirse nun gran área comercial ao aire libre coa particularidade de que detrás do mostrador sempre se atopará o rostro dun emprendedor. Xente valente, tal e como reza o lema desta edición, a sexta, que consolida ao evento dentro do calendario empresarial local.

Moitos foron os interesados (concretamente 168, segundo apuntou este venres Pedro Figueroa, director do encontro, durante a inauguración), pero só 48 foron os elixidos para participar nunha cita claramente marcada pola aposta polo medio ambiente, pero tamén por outras frontes, como a inclusión, sostibilidade e a tecnoloxía.

O visitante pódese atopar un completo abanico de propostas, que abarcan a ecoloxía, a moda, o transporte, a realidade virtual, a comunicación, o lecer, o calzado, a aventura, a artesanía, a gastronomía, a decoración, o turismo, etc. "PontUp-Store é apta para todo tipo de públicos e para a familia en xeral", subliñou Figueroa.

Cun matiz: os anciáns tamén se comprometen. Este ano, o encontro dedica parte do seu programa a presentar o espírito empresarial senior, deixando claro que é posible materializar proxectos a calquera idade.

Durante a cerimonia de inauguración, o reitor da Universidade de Vigo, Manuel Joaquín Reigosa, afirmou que "a Universidade debe apoiar e acompañar á xente valente que emprende", mentres que o tenente de alcalde, Tino Fernández , subliñou "a importancia que vai acadando ou emprendemento sostible ata ou punto de transformar a preocupación polo medio ambiente nun factor de impulso para emprender proxectos".

O encontro empresarial que se desenvolve na Praza de España premiará este sábado ás mellores propostas de entre 46 participantes

Pedro Figueroa glosou a evolución que tivo Pont-Up nestes seis anos: "Agora ocupamos o dobre do espazo e aumentamos as candidaturas nun 400%". Tamén destacou que o 66% das compañías participantes este ano son lideradas por mulleres e o 40% provén de áreas rurais. O director da reunión dixo que entre o venres e este sábado "case 2.000 persoas participarán na Tenda Pont-Up", entre negocios, actividades repartidas por toda a cidade, que se sumarán ao público reunido na carpa da Praza de España.

O MÁIS SOSTÍBEL. Das 46 empresas seleccionadas polo seu alto potencial de desenvolvemento, destaca o elevado número das que propoñen solucións para reducir a pegada ecolóxica de múltiples áreas e tamén as iniciativas para activar o rural galego.

JAVI Praza de España: inauguracion de Pont up store e de seguido visita polosDe feito, case a metade dos participantes teñen a sustentabilidade como a peza central do seu negocio, como Huella Menguante Beflamboyant, eezon E3, D- Raíz, Estudio Avelaíña e Cetácea Studio, The Atelier Factory ou Meraki Ferments, entre outros.

Tal e como incidiu Figueroa, PontUp-Store caracterízase por unha ampla variedade de actividades complementarias ao propio encontro, talles como talleres, mesas redondas, exhibicións... unha completa oferta que referenda a apertada axenda do venres.

Este sábado será o día en que se entregarán os premios ás mellores empresas. Xa pola tarde, presentaranse dúas empresas destacadas: a plataforma de empoderamiento para as parroquias creada por Alba Sotelo no formato Galician Rural Lab, e como última actividade antes do peche, coñeceremos o proxecto de innovación social intergeneracional Vulnerables, liderado polo empresario senior Xaime Fandiño.

Medio ambiente, inclusión e sustentabilidade protagonizan as propostas
Toxo Aventura e Natureza. Achegan o deporte da orientación a todo o mundo, a través de probas deportivas que combinan habilidade, actividade física e contacto coa natureza, para toda a familia.

Perdona Bonita Creative. Bixutería totalmente artesanal, elaborada a man, cunha ampla variedade de pezas: pendentes, broches, colgantes, pulseiras... Desde os 20 ata os 100 euros.

Eezon e3. Este prototipo de scooter eléctrico comercializarase o próximo ano e xa espertou o interese de importantes empresas, grazas á súa versatilidade para mensaxería, Policía, repartición, uso particular...

Maxia na manga. Empresa formado por catro socios porque, aseguran, "da maxia pódese vivir". Ofrecen un amplo abanico de espectáculos á carta, adaptados a calquera tipo de evento.

MycoGalicia Plantae. Empresa centrada na xestión e posta en valor dos recursos micolóxicos existentes nos montes galegos para favorecer o desenvolvemento do rural.

D-raíz. Esta marca céntrase na elaboración de complementos de moda totalmente sostibles e elaborados en Galicia. A súa oferta inclúe bolsos de diversos tamaños, carteiras, billeteros

Comentarios