Estas son as prazas incluídas na oferta de emprego do Concello de Pontevedra

Os postos de libre acceso ascenden a 20 e a maior parte deles serán para policías locais, oficiais de obra e operarios
Prueba física en una de las oposiciones a policía local de 2019 en Pontevedra. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Proba física nunha das oposicións a policía local de 2019 en Pontevedra. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

O Concello está a piques de aprobar unha oferta de emprego público para cubrir case todas as súas prazas vacantes. Os postos que irán a oposición son 33, dos cales 20 son de libre acceso, once de promoción interna e dúas de mobilidade horizontal. A lista conta co visto e prace da mesa de negociación sindical.

A relación de empregos de funcionario aos que poderá acceder a cidadanía estará formada por catro vacantes de policía local, catro de oficial de obras, tres de operario, unha de enxeñeiro industrial, outra de técnico medio de informática, unha administrativo, un técnico de Administración Xeral, outra de técnico superior en mantemento de espazos públicos, unha técnico de deportes e outra máis de xestor de contidos e de soporte para a sede electrónica.

Carmen Fouces: "Ademais de reforzar e modernizar a Administración, estamos poñendo no mercado empregos dignos, estables e cunha remuneración axeitada"

As once prazas interinas, reservadas aos funcionarios do Concello, divídense en dous técnicos medios, dous de oficial electricista, dous de xardineiro, unha de oficial condutor mecánico, unha de oficial xardineiro, outra de oficial de obras, unha de inspector de Policía, unha de oficial de Policía e unha última de cabo de Bombeiros.

Os dous postos de mobilidade horizontal, que serán accesibles para funcionarios doutros concellos, serán para reforzar a Policía Local.

Os procesos selectivos están previstos para este ano, aínda que aínda se descoñece a data de inicio debido aos contratempos que xerou a crise do coronavirus.

A concelleira de Persoal, Carmen Fouces, mostrouse este xoves satisfeita coa futura convocatoria. "Ademais de reforzar e modernizar a Administración e ofrecer ao publico un servizo de calidade, tamén estamos poñendo no mercado laboral uns postos de traballo dignos, estables e cunha remuneración axeitada para que a xente poida desenvolver un proxecto de vida", destacou.

En canto á súa clasificación, das 33 prazas ofertadas, catro corresponden ao grupo A1 (o de maior rango), cinco ao A2, once ao C1, dez ao C2 e tres á agrupación profesional.

Por interinidade. Unha muller dirixirá por primeira vez o Arquivo municipal
Unha muller dirixirá por primeira vez o Arquivo municipal. O Concello cubriu a xefatura deste servizo a través dun proceso de interinidade. O seu nomeamento foi ratificado este mesmo xoves. A funcionaria que asumirá o posto será Paula Boullosa Rodríguez. Tomará a substitución de Enrique Sotelo, que ata agora asumía esta responsabilidade, que deixará de exercer con motivo da súa xubilación.

En tres sedes distintas
O Arquivo Municipal ten fondos en tres sedes distintas. A súa sede principal atópase no soto da Casa Consistorial, na Praza de España. Pero tamén hai documentos nos baixos do CEIP Froebel e no antigo Conservatorio da rúa Afonso XIII. A intención do Concello era iniciar o expurgo e recolocar o servizo na sede municipal de Michelena, 30.

Comentarios