A sucesión de accidentes fai saltar as alarmas no barrio de San Amaro

Un ferido e dous farois derrubados é o balance de tres sinistros rexistrados desde xullo

Uno de los accidentes en el que fue atendida la conductora de un automóvil. DP
photo_camera Un dos accidentes no que foi atendida a condutora dun automóbil. DP

Os veciños véñeno advertindo desde hai anos. A estrada PO-531, que une o centro urbano de Pontevedra con Ponte Caldelas, segue sendo un "perigoso circuíto de velocidade", unha afirmación que basean nos últimos sinistros rexistrados nun tramo do viario moi concreto: o que pasa polos barrios de San Amaro e Moldes.

Nun tramo de 200 metros cuxa velocidade está limitada a 50 quilómetros por hora, tiveron lugar tres saídas de vía. á primeira delas, que se rexistrou o 4 de xullo e que se saldou cunha condutora ferida de levedad, seguiu un segundo accidente o día 22 dese mesmo mes, que acabou cun farol da iluminación pública derrubada. O último contratempo ocorreu o pasado 21 de outubro, cando un condutor perdeu o control do seu coche e chocou contra un farol.

Aínda que en todos os casos os vehículos implicados acabaron invadindo a beirarrúa non houbo que lamentar ningún atropelo. A sorte fixo que no momento dos incidentes non pasase ningunha das numerosas persoas que a diario se desprazan a pé desde a cidade ata o Centro Príncipe Felipe e o Hospital Montecelo.

Especialmente violento foi o impacto do automóbil que protagonizou o primeiro dos accidentes. A condutora perdeu o control do vehículo á saída dunha curva cando circulaba en dirección a Ponteveda e, tras impactar contra un muro, saíu despedido ao outra marxe da calzada, onde chocou contra un coche que estaba estacionado. A consecuencia do golpe a condutora foi atendida por unha ambulancia medicalizada do 061.

Uns días logo deste suceso rexistrouse un segundo accidente na mesma curva que no caso anterior. Nesta ocasión o condutor dunha furgoneta impactou contra un farol que acabou baixo o vehículo, o que fixo necesaria a intervención dos Bombeiros para retirala e baldear o aceite que quedara vertedura sobre a calzada.

Neste caso, o condutor dera positivo no control de alcoholemia que lle practicou a Policía Local e foi condenado a 22 días de traballos en beneficio da comunidade, a oito meses sen carné de conducir e a pagar 1.328 euros polos danos que provocou no farol sobre a que quedara o vehículo.

Outro farol derrubado e importantes danos na parte frontal do coche foi o balance do terceiro dos accidentes que fixeron saltar as alarmas en San Amaro e Moldes. O condutor do vehículo, o único ocupante do mesmo, resultou ileso no sinistro que tivo lugar na denominada "recta rácing", que une San Amaro co entroncamento do acceso a Montecelo desde a estrada de Ponte Caldelas. Neste caso tampouco houbo que lamentar vítimas.

A estes contratempos hai que sumar o que se rexistrou o 1 de abril de 2017, cando un automóbil se saíu da estrada nas inmediacións da capela de San Mauro e encaixouse contra un farol. A condutora do vehículo resultou ilesa.

Ante esta reiteración de accidentes, os veciños de San Amaro reclaman ás administracións competentes a adopción de medidas para a mellora da seguridade viaria, entre elas controis esporádicos de alcoholemia e un radar móbil para obrigar a reducir a velocidade coa que circulan tanto turismos como motos, en especial a partir das 22.00 horas e durante a madrugada.

Colectivos veciñais da zona rexeitan a instalación de resaltos ("lombos") na calzada como medida de acougado do tráfico, por canto trátase dunha "vía sanitaria" pola que circulan as ambulancias que trasladan aos pacientes ao Hospital Montecelo. De feito, oponse aos catro "lombos" colocados pola Deputación no acceso ao Centro Príncipe Felipe.