A Xunta arranxará de forma urxente as beirarrúas da estrada vella de Marín

A Axencia Galega de Infraestruturas prepara ademais un proxecto para mellorar 460 metros do viario en Estribela
Estado que presentan actualmente las aceras de la carretera vieja de MArín, la PO-546. GONZALO GARCÍA
photo_camera Estado que presentan actualmente as beirarrúas da estrada vella de Marín, a PO-546. GONZALO GARCÍA

A Xunta arranxará "de urxencia" as beirarrúas da estrada vella de Marín. O anuncio da Axencia Galega de Infraestruturas chega logo das queixas manifestadas a principios do mes pasado polo Concello de Pontevedra sobre o mal estado do viario e que tanto BNG como PSOE trasladaron ao Parlamento galego. A última vez o mércores pasado a través dunha iniciativa do grupo socialista.

A intervención na vía, de titularidade autonómica, será inmediata para tratar de corrixir os problemas de mobilidade na zona. A deterioración das zonas peonís obriga a moitos veciños a invadir a estrada para poder desprazarse polo barrio.

O plan completarase coa limpeza, sega e a renovación da pintura da sinalización horizontal, que apenas se aprecia en moitos puntos desta infraestrutura que comunica Pontevedra con Marín.

En paralelo a esta actuación, o director do organismo galego, Francisco Menéndez, anunciou unha investimento de máis dun millón de euros para reformar un tramo de 460 metros da tamén denominada PO-546, concretamente o situado entre os puntos kilómetricos 4+430 e 4+890. "É unha zona problemática", recoñeceu Menéndez.

O ámbito de actuación será no barrio de Estribela, no que existen beirarrúas moi estreitas entre distintas edificacións ou fortes desniveis. Por este motivo, a intención é ampliar a plataforma pola que pasan os viandantes e os vehículos. A complexidade da obra obrigará a reforzar as estruturas que sosteñen o propio viario, que presenta uns desniveis moi pronunciados, e, como consecuencia dela, a expropiar os terreos necesarios.

A Axencia Galega de Infraestruturas prevé que o proxecto para mellorar a estrada vella de Marín estea redactado a mediados deste ano. A partir de entón, o seguinte paso será sacar a obra a contratación.

CESIÓN. A situación da PO-546 xerou distintos enfrontamentos entre o Concello e a Xunta nos últimos anos. A Consellería de Infraestruturas cedeu formalmente en xuño de 2018 o tramo máis urbano deste viario, que leva o nome de Rosalía de Castro. Aquel traspaso de 550 metros, entre a rotonda de Manuel do Palacio e a ponte do ferrocarril, obriga a Pontevedra a manter devandito trazado, que será obxecto dunha inminente reforma que se anunciou en 2017.

O director da Axencia Galega de Infraestruturas instou o Goberno pontevedrés a asumir tamén o tramo pendente da estrada tras recordar que o trazado que discorre polo municipio veciño, duns dous quilómetros, fose recepcionado por Marín, que participou na cofinanciación da mellora do viario cun 20% do custo das obras. "Non agardamos que teñamos unha demanda de cambio de titularidade aínda que fose o lóxico despois de exectuar a actuación", rematou.

Obra do Concello: unha actuación que se unirá á reforma de Rosalía de Castro
A intervención da Xunta na estrada vella de Marín unirase á reforma integral de Rosalía de Castro prevista polo Concello. O proxecto contempla cambios de tráfico no viario, que será de sentido único e de saída cara a Marín; beirarrúas máis anchas; cambios nos accesos á Casa do Mar, unha praza e un novo parking.

1.792.586 euros
É o orzamento da obra que se executará en Mollavao. O seguinte proxecto municipal será a apertura dun novo viario cara á autovía de Marín.

Comentarios