Esixen a paralización da campaña publicitaria dun vapeador por "incitar" a fumar

Un hombre vapeando. PIXABAY
photo_camera Un home vapeando. PIXABAY

A asociación Nofumadores.org esixiu este mércores á tabaqueira Imperial Brands que retire a publicidade do vapeador Blu porque, ao seu xuízo, "incita" a fumar e impulsa o uso deste dispositivo en lugares pechados "onde xa se conseguiu desnormalizar o consumo".

Nun comunicado, o colectivo sostén que a publicidade do vapeador tamén "replica" as técnicas empregadas por outras empresas en Estados Unidos, "causantes da actual epidemia de vapeo adolescente nese país". Algunhas das mensaxes publicitarias sobre o vapeador recollidas pola asociación son: "este ano consígoo sen perder o bo humor", ou "este ano consígoo sen atracar a neveira", que, na súa opinión, implica que o dispositivo axuda a controlar o peso, "o cal resulta un reclamo perigoso para adolescentes e o público feminino". 

Para Nofumadores.org, a mensaxe "máis perigosa" da campaña é "este ano consígoo sen perderme ningún plan", por considerar que "revela" a estratexia de Imperial Brands de "impulsar" o uso do vapeador nos lugares pechados onde xa non era habitual o seu consumo. A asociación tamén insiste en que a mensaxe de "axúdache a diminuír o teu consumo de tabaco" viola a lei.

A organización advirte da "indefensión" da sociedade española ante as campañas de Blu en publicidade exterior, co que insta á Administración a facer os cambios lexislativos oportunos para que unha publicidade "prohibida en todos os demais soportes deixe de incitar ao tabaquismo e o consumo de nicotina e expor aos adolescentes aos reclamos dun produto que é prexudicial".

Comentarios