O soado fotógrafo alemán Peter Lindbergh, coñecido polas súas imaxes no mundo da moda en branco e negro, faleceu este martes aos 74 anos de idade, segundo anunciou un día despois a súa conta de Instagram.
A información foi corroborada a Efe polo estudo do artista en París, pero non deu máis precisións sobre as circunstancias ou o lugar do deceso.
"Considerado pioneiro na súa arte, soubo redefinir a fotografía de moda contemporánea e os seus estándares de beleza sublimando ás mulleres de todas as idades", indicou o estudo nun comunicado.
Considerado un dos máis influentes fotógrafos dos últimos anos, traballou para revistas como Vogue, Vanity fair, Elle ou Marie Claire.
O obxectivo do seu cámara captou a celebridades como Catherine Deneuve, Naomi Campbell, Cindy Crawford ou Linda Evangelista.
Tamén deixou a súa pegada noutros campos, como a fotografía de cine ou as súas incursións no afamado calendario Pirelli.
Nacido o 23 de novembro de 1944 en Lissa, cando esa localidade era Polonia, aínda que posteriormente foi anexionada por Alemaña, fillo dun vendedor de caramelos, pasou a súa infancia de Duisburgo e estudou belas artes en Berlín nos anos 60.
En 1978, tras unha viaxe en autostop a Arles, seguindo os pasos do seu admirado Vincent van Gogh, en 1978 instalouse en París, cidade que compartía estes últimos anos xunto a Nova York e Arles.
A súa influencia na fotografía da moda foi notable, ao dotar aos clichés dun contido realista novo para o sector.
Lindbergh era moi severo co mundo da moda, que comparaba "con unha vaca que come algo, o regurgita, vólveo a masticar e volta a empezar".
A pesar diso, era frecuentemente contratado para traballos dese mundo, aínda que el trataba de impor as súas condicións, como os de crear unha intimidade coas modelos para poder dotar de alma ás fotografías.
Ao longo dos anos foise destacando como
"A imaxe que se envía das mulleres é escandalosa. Con photoshop créanse robots, coma se fose unha vantaxe medir 1,80 metros e pesar 45 quilos. Esa norma lévanos ao fin da civilización", sinalou.
Con eses postulados, contribuíu á urxencia dunha nova xeración de modelos a finais dos 80.