Pilar Louro presentará un reality de aventuras rodado nas illas Canarias

Oito concursantes de oito nacionalidades diferentes competirán por ser o mellor explorador de Europa
Pilar Rubio, presentadora del nuevo reality de Rakuten TV, 'Discovering Canary Islands'. EP
photo_camera Pilar Rubio, presentadora del nuevo reality de Rakuten TV, 'Discovering Canary Islands'. EP

Rakuten TV iniciou a rodaxe da súa próxima produción orixinal: Discovering Canary Islands, un reality de aventuras liderado por Pilar Rubio como presentadora e que, na súa primeira edición, percorrerá as Illas Canarias. 

O programa descubrirá os mitos máis incribles e insólitos do arquipélago mediante a inmersión dos seus concursantes na cultura e as tradicións locais; unha viaxe de descubrimento infestado de probas, enigmas e rutas por territorios marabillosos que mostrarán a concursantes e espectadores a lenda dunha rexión. 

Por primeira vez, unha plataforma OTT aposta por un formato internacional onde oito concursantes de oito nacionalidades diferentes competirán por ser mellor explorador de Europa. Os participantes, de perfil influencer e que aínda non foron desvelados, pescudarán que, en realidade, as illas que compoñen As Canarias non son oito, senón nove. 

La Graciosa, Lanzarote, Forteventura, Gran Canaria, Tenerife, La Palma, El Hierro e La Gomera esconden a súa propia lenda. Entre a realidade e o folclore, a historia e a ficción, dise que existe unha novena illa: San Borondón. A coñecida como Illa Balea, polo modo en que aparece e desaparece nas augas do Océano Atlántico, foi o soño de cartógrafos e navegantes durante séculos e o obxectivo dos participantes. 

Discovering Canary Islands conta co apoio de Promotur - Turismo de Canarias e está ideado e coproducido por Atlantia Media e Mediabrands Content Studio/Initiative. O equipo creativo conta cunha longa experiencia en produción en España e a nivel internacional de formatos innovadores de entretemento (Sobreviventes, Gran Irmán, Pequín Express...). Liderados por Paolo Nocetti, produtor executivo, e Constantino Martínez, director de I+D e entretemento, a dirección desta primeira tempada correrá a cargo de Cristina Jiménez, especialista en contidos de entretemento e realities. 

A encargada de conducir o programa será Pilar Rubio, presentadora española coñecida internacionalmente que conta cun amplo percorrido en televisión. Louro, con máis de 7 millóns e medio de seguidores na súa conta de Instagram, está entusiasmada co proxecto: "Estou feliz de poder presentar este formato internacional e que vaia chegar a 42 países europeos. Ë un formato co que me sinto moi identificada: un programa familiar, cheo de aventuras nun enclave único, como as Illas Canarias". 

Pola súa banda, a conselleira de Turismo, Industria e Comercio do Goberno de Canarias, Yaiza Castela, indicou que esta produción "resaltará valores como o espírito de aventuras, de superación, a vitalidade, o goce, a exaltación das contornas e o coidado do medio ambiente, que encaixan perfectamente co discurso da marca Illas Canarias". 

"Atopámonos inmersos no desenvolvemento de novas fórmulas publicitarias para dar a coñecer o destino cada vez con maior notoriedade e proxección internacional a través da mercadotecnia de contidos, unha técnica que consiste en crear, difundir e compartir contidos das Illas Canarias que son de maior interese para o público obxectivo, no canto de pezas publicitarias tradicionais", detallou Castela. 

A conselleira asegurou que este espazo que roda actualmente Rakuten TV permitirá, mediante a interacción cos protagonistas, crear un contido de entretemento e de calidade, mostrando os recursos e oferta turística das illas dun xeito natural e moi pouco invasiva a través dun programa familiar. 

Os escenarios máis espectaculares de Canarias serán o marco de impresionantes probas de forza, enxeño e destreza nunha dinámica carreira que percorrerá as Illas en seis episodios. Durante o programa, cada proba é unha chave para a seguinte, ofrecendo unha vantaxe ou recompensa, e a posibilidade de conseguir ao final de cada etapa unha pista en forma de coordenada e parte da lenda para, finalmente, alcanzar o obxectivo final: San Borondón. Con este novo proxecto, un dos obxectivos é seguir situando ás Illas Canarias como o destino turístico preferido polos europeos. 

Discovering Canary Islands incorporarase á colección Rakuten Stories, que presenta o contido orixinal e exclusivo de Rakuten TV con historias de optimismo, empoderamiento e diversidade que reflicten o ADN da compañía. Cristian Liarte, director da área de orixinais, comenta: "Estamos encantados de presentar este formato nunca antes realizado que nos permite unir os valores de Rakuten TV co entretemento de calidade para un público amplo e europeo". 

O reality series chegará ás pantallas durante a segunda metade do ano e estará dispoñible en exclusiva e de forma gratuíta na programación lineal e á carta de Rakuten TV, con presenza en 43 territorios europeos. 

Comentarios