Comezan os labores para reflotar o pesqueiro afundido en Bouzas

A embarcación sufriu un incendio e afundiuse o pasado 3 de decembro
Humo provocado por el aparatoso incendio de este jueves en un pesquero atracado en el muelle vigués de Bouzas. SALVADOR SAS (Efe)
photo_camera O pesqueiro, horas antes do seu afundimento, o pasado 3 de decembro SALVADOR SAS (Efe)

Case dous meses despois de que o buque conxelador Baffin Bay sufrise un incendio e afundísese no Peirao de Reparacións de Bouzas, no Porto de Vigo, comezaron os labores previos para o seu reflotamiento.

Segundo informou a Autoridade Portuaria de Vigo, a empresa Ardentia Marine comezou este luns os traballos previos para reflotar o buque, que se foi a pique o pasado 3 de decembro; un traballo que levará semanas dada a complexidade da operación e a esixencia de evitar danos ambientais.

Tal e como explicou o presidente da Autoridade Portuaria de Vigo, Jesús Vázquez Almuíña, que se desprazou ata a zona esta mañá para supervisar os traballos, nun primeiro momento prepararase o buque para a extracción dos depósitos de combustible.

Para iso, crearanse compartimentos estancos que se poidan bombear para restaurar a flotabilidad do barco e para manter a súa estabilidade durante este proceso instalaranse bolsas de aire ao redor do casco.

Tanque a tanque, o combustible bombearase a cisternas en terra, ata lograr a estabilidade do buque, cuxos movementos escorantes eliminaranse cos globos reflotados durante o proceso de eliminación do gasóleo.

Posteriormente, se procederá ao reflotamiento do buque, para o que se bombearán os compartimentos do barco ata que este salga á boia.

Finalmente, o barco será inspeccionado e preparado para ser remolcado.

Durante todo este proceso, que será supervisado por un equipo de persoas dedicadas en exclusiva a calquera urxencia ambiental, o buque disporá de distintas barreiras de contención ao redor do casco para impedir que salga calquera tipo de hidrocarburo fóra da zona confinada.

A Autoridade Portuaria de Vigo instou á empresa encargada dos labores de reflotamiento a que a zona do afundimento quede libre de residuos e contaminación unha vez finalizada o seu labor.

A empresa Ardentia Marine xa reflotou buques similares, como o arrastreiro Santa Ana, afundido en Cabo Penas en 2014, o arrastreiro conxelador Poong Lim 11, afundido no porto das Palmas en 2016, ou o erry Panagia Parou, afundido no porto de Alxeciras en 2018.

Comentarios