Os seis novos modelos 100% eléctricos que produce Stellantis lanzaranse no outono

Feijóo mostra o seu apoio para que a planta de Vigo sexa candidata para fabricar baterías
Feijóo visita la planta de Stellantis en Vigo
photo_camera Feijóo visita a planta de Stellantis en Vigo. SALVADOR SAS

A planta coa que conta Stellantis en Vigo produce preseries de seis novos modelos de vehículos 100% eléctricos das marcas Peugeot, Citroën e Opel cuxo lanzamento comercial terá lugar no outono. 

Así o avanzou nunha presentación celebrada este mércores en Vigo o director de Comunicación de Stellantis na Península Ibérica, José Antonio León, que concretou que se atopan en fases de preseries os Peugeot e-Partner e eRifter, os Citroën ë-Berlingo e ë-Berlingo VAN e os Opel Combo-e Life e Combo-e Cargo, cuxos lanzamentos comerciais se producirán despois do verán. Ata o momento fabricábanse as versións destes modelos en gasolina e diésel. 

José Antonio León explicou que estas furgonetas contan cunha autonomía de ata 280 quilómetros, unha tecnoloxía que permite alcanzar unha potencia de 136 CV e unha capacidade de recarga de ata o 80% en media hora con supercargadores. En concreto, estes modelos sumaranse ao Peugeot e-2008, o Citroën e-C4 e o Opel Corsa-e, que se producen na actualidade nos centros de Vigo, Madrid e Zaragoza, respectivamente. 

O director do centro de Stellantis en Vigo, Ignacio Bo, avanzou que o lanzamento comercial dos novos modelos, cuxa denominación industrial é e-K9, terá lugar no outono e que estes se producirán no sistema 2 da planta de Balaídos. 

Ademais, previu que se alcance un potencial de produción de 224 vehículos eléctricos por día en novembro de 2021. Bueno sinalou tamén que a aposta pola fabricación de novos modelos levará a realización dunha modificación no taller de baterías que permitirá ensamblar 20 por hora.

FABRICACIÓN EN REINO UNIDO. Preguntado pola futura fabricación no Reino Unido das furgonetas eléctricas creadas en Vigo, Ignacio Bueno indicou que esta medida se enmarca nunha estratexia industrial que busca dar resposta a un "incremento da demanda" existente. No entanto, descartou que iso vaia influír na produción no centro da urbe olívica. 

A este respecto, o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, afirmou que "comprende" que o grupo "produza en varios lugares" dado o seu tamaño e insistiu en que o "compromiso" adquirido polo mesmo co Goberno galego, relacionado con aspectos formativos e a creación dun taller de baterías no centro de Vigo, cumpriuse. 

Adicionalmente, Feijóo destacou o papel referente do centro de Balaídos no sector e constatou que se trata dun "dos motores económicos da comunidade". Neste sentido, recalcou que a fabricación en Galicia dunha nova xeración de vehículos evidencia a capacidade da planta para dar unha resposta a un aumento da demanda en clave de sustentabilidade. Así, puxo en valor a competitividade e a capacidade innovadora e tecnolóxica da cadea de valor. 

Tras reivindicar o compromiso do Goberno galego co sector e os seus novos retos, insistiu na oportunidade que suporán os fondos europeos Next Generation co proxecto AutoAncora, impulsado por Stellantis co Clúster e o Centro Tecnolóxico da Automoción de Galicia (Ceaga e CTAG). 

Así mesmo, o presidente galego recalcou a importancia de contar cunha subestación eléctrica en Balaídos, que recordou que foi aprobada "hai anos". Así, confiou en que "volva á planificación" de Rede Eléctrica Española, xa que, pola contra, advertiu que se produciría "unha discriminación inxusta". 

Vigo, candidata a fabricar baterías
O presidente da Xunta expresou este mércores o seu apoio a que a planta en Vigo da multinacional automobilística Stellantis sexa candidata a fabricar en España baterías para vehículos eléctricos.

Durante a presentación nesa fábrica da produción de seis vehículos comerciais de motor totalmente eléctrico, Feijóo indicou que "da mesma forma que Stellantis investiu en baterías en Francia ou Italia, desde logo nós presentamos a nosa candidatura" e sen "enganar a ninguén", engadiu.

"Sabemos perfectamente que unha fábrica de baterías sen un comprador é un discurso. Necesitamos un comprador das baterías, e sen un fabricante do sector da automoción podemos falar de fábrica de celas, de cátodos, de envolvente de baterías, pero unha fábrica de baterías de 3.000 ou 4.000 millóns de euros necesita un fabricante de automóbiles que acompañe este proxecto", comentou.

Comentarios