Cuntis logra aprobar el Plan de Mobilidade sin contar con ningún voto en contra

Persigue la prioridad de los viandantes y plantea soluciones destinadas a mejorar la calidad de vida de los vecinos
Imagen de la Praza do Ferrol, en el núcleo histórico de la localidad. DP
photo_camera Imagen de la Praza do Ferrol, en el núcleo histórico de la localidad. DP

Cuntis aprobó definitivamente el Plan de Mobilidade Urbana Sostible sin ningún voto en contra: PSOE y Veciñanza le dieron el visto bueno y el PP se abstuvo. El alcalde, Manuel Campos, calificó la actitud de esta formación de "pataleta", y recordó que "non se presentou á comisión de traballo nin formulou, no momento correspondente, ningunha achega ao proxecto". 

Haber presentado alegaciones en el trámite de exposición pública, por parte del PP, pretendía "torpedear a aprobación dun Plan que consideramos fundamental en materia de mobilidade e accesibilidade pero, sobre todo, para mellorar a calidade de vida da cidadanía", argumentó el regidor.

PSOE y Veciñanza sostuvieron que el PP "se mantén ancorado no pasado e conserva un punto de vista arcaico en materia de mobilidade". Los dos grupos denunciaron en el debate del Pleno en el que fue aprobado el documento que el PP trató de "intoxicar" con la intención de dar prioridad a los vehículos predominio sobre los peatones.

"Tentan xustificar con mentiras unha postura que non se sustenta e non teñen reparos en enganar á xente con falsidades, como que a partir de agora se obrigará a ir ao centro médico ou ao colexio a pé", subraya Campos.

El regidor fue tajante y alegó que es "un documento técnico que realiza un diagnóstico e ofrece solucións para aumentar a calidade do conxunto da mobilidade, dándolle prioridade ás persoas e á convivencia".

En su intervención, invitó al PP a "cambiar o chip" y le recordó que "todas as políticas e axudas económicas a nivel europeo camiñan cara unha mobilidade máis peonil, limpa e respectuosa". 

El punto en el que se registró unanimidad fue la aprobación del Plan de Acción para o Clima e a Enerxía Sostible, que define los instrumentos para lograr a reducción de las emisiones de dióxido de carbono y de otros gases que provocan el efecto invernadero en, al menos, un 40% en 2030.

Comentarios