La entrada de Bértola y Figueirido en el PXOM de Vilaboa retrasará un mes su aprobación

El alcalde calcula que los trabajos durarán hasta la última semana de octubre

Cores Tourís comprueba la ejecución de las obras del Plan Marco en la parroquia de San Adrián. CHRISTIAN FERNÁNDEZ
photo_camera Cores Tourís comprueba la ejecución de las obras del Plan Marco en la parroquia de San Adrián. CHRISTIAN FERNÁNDEZ

El alcalde de Vilaboa, Luis Poceiro, estima que los trabajos derivados de la modificación del borrador del Plan Xeral para la inclusión de las últimas parroquias que han superado la criba de Augas de Galicia, Bértola y Figueirido, requerirá invertir unas cuatro semanas más de lo previsto inicialmente.

"Se pensabamos retomar os traballos a finais de agosto e telo todo listo para setembro, agora calculamos que estes traballos durarán ata a última semana de outubro", apuntó el alcalde, que explica que este cambio, lejos de ser percibido negativamente, es muy positivo, "porque significa que todas as parroquias están no PXOM e a lista de lugares que quedan en situación de suspensión cada vez é máis pequena".

El alcalde señaló que, "tras os últimos informes de Augas de Galicia, a única parroquia con todos os núcleos dentro do PXOM sería Santa Cristina de Cobres. En San Adrián entrarían todos menos o de Sobreira; en Figueirido só quedaría fóra o de Casfalcón; en Vilaboa os de A Graña e Novás, e en Bértola, os de Sabaxáns e a Saxosa. De todos os xeitos, estamos pendentes tamén de que Augas de Galicia revise a situación de A Saxosa por se se dá o caso de que poida aprobarse tamén este núcleo. Ademais, en Novás están traballando para legalizar o seu abastecemento, aínda que non chegarán a tempo para a redacción do PXOM e en A Graña tamén están dando de alta todos os pozos de abastecemento".

El alcalde consideró "moi positiva" la situación actual del plan, en comparación con la propuesta inicial, que dejaría fuera a las parroquias de Bértola y Figueirido, y destacó que "estamos desexando que se reincorpore todo o personal do equipo redactor e de Augas de Galicia que tivo vacacións para que os traballos avancen canto antes".

Comentarios