La Fanpa apuesta por 'pelear' por un comedor en el IES Sánchez Cantón

Rechaza la petición de abrir el comedor del CEIP Campolongo a alumnos de Secundaria

Alumnos haciendo uso del comedor del CEIP Campolongo. DP
photo_camera Alumnos haciendo uso del comedor del CEIP Campolongo. DP

"Un comedor escolar é un proxecto que vai máis alá de coller un grupo de nenos e sentalos a comer nun espazo, ten que haber unha planificación e, dende logo, non se poden mesturar rapaces de 16 anos con nenos de Primaria". Así explica Roxelio Carballo, presidente de la Federación de Anpas de Pontevedra (Fanpa) la decisión de la entidad de negarse a abrir el comedor de Campolongo a los alumnos de Secundaria del IES Sánchez Cantón.

En este sentido, esta misma semana un grupo de padres remitieron un escrito al colectivo reclamando que tomase medidas para que los menores de Secundaria del Sánchez Cantón pudiesen disponer del servicio de comedor en el centro de Primaria. "Nese escrito hai nomes de persoas que aseguran que non asinaron ningún documento", denuncia Carballo.

En este sentido, la Fanpa llama a la reflexión y a tomar decisiones bien pensadas. "Non podemos empezar a pedir que os centros de Primaria abran os seus comedores aos de Secundaria porque non é viable que os alumnos vaian dun lugar a outro e implica un risco", cuenta. Del mismo modo, Carballo se refiere al caso concreto del CEIP Campolongo y el IES Sánchez Cantón, en los que los horarios del alumnado coincidirían y sería necesario habilitar un espacio extra en el centro para poder acoger a los alumnos de Secundaria. Otros centros lo han hecho, como es el caso del CEIP de Barcelos, en donde la Anpa se ha organizado para crear un comedor para alumnos de Secundaria hermanos de otros niños matriculados en el centro. "Nese caso, contan cun espazo separado, de xeito que uns e outros nenos non se mesturan nin se ven", explica el presidente de la Fanpa.

Esa no es la situación en el CEIP Campolongo, en donde no hay un espacio separado del comedor que ya existe. "Se ambas Anpas queren negociar a posibilidade de crear un espazo para os alumnos de Secundaria, adiante, pero a Fanpa non pode cargar con esa responsabilidade", cuenta Carballo, que asegura que "nós non imos facer as cousas mal a sabendas".

SEGUROS. Uno de los motivos por los que la Fanpa no ve viable la creación de un comedor compartido por alumnos de ambos centros es que asegurar el servicio sería muy complicado. Además, sería el propio colectivo el que asumiría la responsabilidad del servicio. "Conseguir un seguro que se faga cargo de 1.100 comidas para outros tantos rapaces non é nada doado e nestas condicións é aínda máis complicado", cuenta Carballo. Con esta justificación, el presidente de la Fanpa explica que "non é que non teñamos motivos para non dar este servizo e nos neguemos porque si", explica Carballo.

En este sentido, el presidente de la Fanda acusa a los padres que firman el escrito de irresponsabilidad. "Non podemos prexudicar a 170 nenos, os que comen no comedor de Campolongo", señala Roxelio Carballo, que indica que la Fanpa no puede hacer diferencias entre unos centros y otros.

Comentarios