El PSOE denuncia al equipo de Lores ante la Junta Electoral por 'Teu Pontevedra'

Afirma que la exposición instalada desde abril en la Praza de Ourense es "unha campaña de propaganda electoral do BNG" y que, además, está financiada con fondos municipales
Uno de los carteles de la exposición, ubicada en las cercanías de la Praza da Ferrería
photo_camera Uno de los carteles de la exposición, ubicada en las cercanías de la Praza da Ferrería

El grupo municipal del PSOE ha denunciado al Gobierno capitalino ante la Junta Electoral de Zona por el contenido de la exposición Teu Pontevedra, instalada en la Praza de Ourense desde el mes de abril, al considerar que se trata "realmente dunha campaña de propaganda electoral do BNG local, financiada con case 30.000 euros do Concello".

Los socialistas ya habían advertido de que, en caso de que no se retirase la muestra, tomarían esta medida y explican que "trala negativa da Alcaldía a celebrar a xunta de voceiros que o PSOE reclamou a semana pasada para tratar este asunto, recorremos á unica vía que nos queda para lograr que se cumpra a lei".

Los socialistas solicitan a la JEZ que obligue al Ayuntamiento a retirar la muestra y a eliminarla de la web y las redes sociales

La formación encabezada por Tino Fernández recuerda que la Ley Orgánica del Régimen Electoral General prohíbe expresamente que durante el período electoral las administraciones públicas hagan ningún tipo de campaña de comunicación, salvo aquellas destinadas a explicar el proceso de votación o las que se consideren imprescindibles para el correcto funcionamiento de los servicios públicos.

Señala que Teu Pontevedra no cumple ninguna de estas características, sino que su fin es "facer propaganda do BNG" y, de este modo, "racha coa igualdade de oportunidades entre as diferentes formacións políticas".

En palabras de los socialistas, "só así se pode entender que nunha mostra sobre os cambios vividos na cidade non aparezan os veciños nin o resto de formacións políticas, toda vez que o BNG si está presente, con ata once fotografías de Miguel Anxo Fernández Lores e diversos membros do Goberno municipal, cun protagonismo especial para Luís Bará, actual cabeza de lista do BNG pola provincia", subrayan. "Tanto se forza a máquina da manipulación que ata se atribúe a Lores o ensanchamento de beirarrúas de Benito Corbal e a conseguinte reducción de carrís de circulación, obra que foi deseñada, contratada e iniciada polo anterior alcalde, Juan Luis Pedrosa".

Por todo ello, el PSOE ha solicitado a la Junta Electoral que obligue al Concello a retirar con caracter inmediato la exposición y a eliminar de sus páginas web y redes sociales el acceso a todos los materiales y recursos relacionados con ella. El equipo de Tino Fernández insiste en que es "absurdo" hacer una exposición "para venderlle Pontevedra aos pontevedreses, que xa a coñecen, a viven e valoran como cada quen estime oportuno" y que, a este hecho, se suma "a ilegalidade de financiar con cartos públicos unha campaña electoral dun partido político. 30.000 euros é moito máis do que inviste cada ano o Goberno de Lores, por exemplo, en fomentar o uso da bicicleta, do que se vanagloria nesta exposición. Eles prefiren gastalo en propaganda. Nós prefeririamos investilo en mobilidade ciclista ou en fomento do emprego", dicen. "Especialmente escandaloso resulta o vídeo que integra a exposición, unha peza duns 14 minutos na que diversos figurantes, que ficcionan a supostos veciños, conversan sobre a cidade referíndose sempre ao momento presente con expresións positivas e ao pasado sempre con alusións negativas. Curiosamente, ao longo de toda a exposición, o límite entre ese antes e o despois é o ano 1999, data na que Lores e o BNG acceden por primeira vez á Alcaldía".

Comentarios