Opinión

Marín, mujeres alcaldables (I): Sandra Pesqueira

''NACÍN NUNHA familia de traballadores do mar... Son veciña das Pedreiras onde medrei e resido...''” Así se nos presenta, Sandra Pesqueira, candidata a la alcaldía por la emergente Marea Marín. Es diplomada en Turismo por la UDC que completó con un Máster en Xestión e Dirección de Empresas. En la actualidad se encuentra rematando un Máster en Profesorado por la UVIGO. Laboralmente está relacionada con el sector turístico.

Sandra Pesqueira es una gran activista cultural además de política. Su colaboración con diferentes asociaciones marinenses es notoria, “principalmente con aquelas relacionadas coa lingua e cultura galegas”, matiza. Y de entre ellas destaca Queremos Galego Marín. “''Foi traballando nestas plataformas onde me decatei da necesidade de participar na vida política debido ao desleixo institucional ás demandas veciñais”'' apunta, y no tiene reserva para decir a modo de lema de la formación que lidera “de que ''xa vai sendo hora de rematar coa dicotomía entre gobernantes e gobernados e establecer os mecanismos para unha toma de decisión verdaderamente democrática''”.

Sandra Pesqueira, en caso de conseguir escaño municipal será una novata dentro de la próxima Corporación Municipal, sin embargo no lo es en la política. Su paso por la política gallega nos la resume con su pertenencia a organizaciones vinculadas al nacionalismo ''de esquerdas''. Comienza como militante de base en el BNG y actualmente forma parte del área de Sostenibilidad en Anova, partido que como se sabe apoya con su firma las Mareas.

Marea Veciñal supone para Sandra Pesqueira “''sumar esforzos e abrir espazos de colaboración nos que traballar conxuntamente para recuperar os dereitos que tanto custou conquerir''

Marea Veciñal supone para Sandra Pesqueira “''sumar esforzos e abrir espazos de colaboración nos que traballar conxuntamente para recuperar os dereitos que tanto custou conquerir..”.'' Respecto a posibles pactos opina “que ''chegado o momento calqueira opción que tivésemos que pactar tendrá que decidila a asamblea xa que como plataforma cidadá que somos a soberanía reside nela”''. No disimula estar muy ilusionada con la candidatura que lidera, a pesar del ‘descuelgue’ de Podemos “por la falta de pluralidad causada por la hegemonía de miembros de Anova”, que van en los puestos de salida. Tampoco le desilusiona que formen parte de la lista, pero como relleno, militantes de Marinenses Independientes -formación que ‘tiró la toalla’ en presentarse en solitario tras el batacazo electoral sufrido en 2007- como los ex concejales Miguel Briones y Antón Pousada.

Sandra Pesqueira es pues la alcaldable-lideresa de Marea Marín “unha proposta de alternativa de goberno para ''levar á praxe ese Marín que temos nas nosas cabezas, ese Marín que non deixa de ser un sentimento común que temos todas as persoas que amamos a nosa vila''”. Y bajo esta premisa optan a formar parte del gobierno local que se renueve en las urnas el día 24M.

Termino con una pregunta: ¿De donde sacará el dinero Marea Marín para financiarse?: “''A campaña será autofinanciada...Non caeremos na trampa de préstamos ou outros xeitos de extorsión.... Marea financiaráse a través das doazóns particulares e campañas propias''.”

Comentarios